Hemma igen!

Så ja, då var man hemma i verkligheten igen. Jag har ju varit i the U S and A med min kära sambo den senaste 1½ veckan och kom hem för en timme sen ungefär, därav den dåliga aktiviteten här. Vår resa har gått runt norra Kalifornien och har innefattat bland annat San Francisco, Santa Rosa, Sacramento, Santa Cruz och även en avstickare till Reno. Bitterljuv känsla att vara hemma efter en så grym semester, delvis är det ju hur tråkigt som helst att behöva lämna, men å andra sidan är det ganska skönt att komma hem igen.

Jag är dock bara ledig imorgon också sen börjar jag jobba igen.. Morgondagen kommer dessutom att spenderas i Köpenhamn för att förhoppningsvis kunna lägga vantarna på ett par flaskor Cantillon Blåbär och sen hem igen för att träffa familj och sånt. Men jag tänkte ta mig tid att påbörja vår redogörelse imorgonkväll eller på onsdag. Jag vet inte riktigt heller hur jag ska lägga upp inläggen än, men ni får helt enkelt hålla till godo med en liten bild på några av ölen som fick följa med hem så länge.. Så hörs vi imorgon eller på onsdag igen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Pörkölt med nokedli

Inlagd chili

Burgare, metal, hemfärd