Lycka är..

..att få paket! Speciellt när man får dom tidigare än väntat. Idag när jag kom hem från jobbet låg där en liten avi innanför dörren. Jag insåg ju direkt vad det var för något som hade landat. Rusade ner till bilen igen, körde bort till posten och hämtade ut mitt paket. Som ett barn på julafton, mer eller mindre. Här har vi det!


Ett litet fint ölpaket från Bierkompass. Beställde ölen förra veckan, betalde i onsdags och får paketet idag, måndag. Det är fan ta mig snabb leverans! Då ska vi se vad som fanns inuti.. Det var fler än jag som var nyfikna, precis som när jag beställde från Cracked Kettle



Fint paketerade med massor av plast som skyddar mot stötar. Inget kross här inte!


Dark Horse Crooked Tree IPA, Port Brewing Tide High IPA, Southern Tier Gemini IPA, Hoppin Frog Hoppin' To Heaven IPA, Jandrain Jandrenouille IV Saison, Fantôme La Dalmatienne Saison, Jolly Pumpkin Bam Biere Saison, Jolly Pumpkin La Parcela No. 1 Pumpkin Ale

Finfint paket, inget kross, väldigt snabb leverans, överkomlig fraktkostnad och inte särskilt dyr öl. Jag kommer definitivt att handla på Bierkompass igen. Nu kliar det ju minst sagt i fingrarna efter att få öppna dessa godingar..

Kommentarer

hirigalzkar sa…
SHIT vilka goda grejer! IV Saison är en av mina absoluta favoritöl, blir kul att läsa vad du tycker om den.
Gyllenbock sa…
Fler paket åt folket! Visst är det smidigt att beställa från utlandet, numera är även fraktpriserna helt rimliga.
Jonas H sa…
Hmm mycket konstigt. Jag var i kontakt med dem för 'ett tag sedan' och då sa de att de inte skickade till sverige.....
Kristopher sa…
hirigalzkar - Jajamen, känner mig riktigt nöjd med inköpet! :) Har druckit den en gång tidigare, då hade jag nöjet att dricka den på fat på Moeder Lambic. Jag minns inte mycket mer just nu än att jag gillade den som fan och det ska bli kul att prova den igen!

Gyllenbock - Oerhört smidigt! Frakten här gick på strax under 30 EUR, vilket jag tycker är helt okej. Speciellt med tanke på vad man får hem!

Jonas - Det var som fan? Jag hade inga problem med att få hem mitt. Prova igen!

Populära inlägg i den här bloggen

Pörkölt med nokedli

Inlagd chili

Burgare, metal, hemfärd