Med ny design följer "nytt" system

Nu när jag har förnyat min design en del så har jag funderat lite och tänkte även "göra om" mitt bloggande lite. Jag har haft bloggen hittills rätt mycket för min egen del, för att komma ihåg vilka öl jag druckit och vad jag tyckte om dom. Men för en tid sen så gjorde jag ett "öl-index" (som finns tillgängligt till vänster) där jag skriver upp vilken öl jag dricker, från vilket bryggeri, öltyp, betyg, landet ölen är från och hur den serverades. Det indexet får ni så klart också titta på, men det är ju mest för min egen del. Därför tänkte jag göra bloggen ännu mer för läsarna istället, mest skriva om öl och andra saker som är mer intressanta för er och inte recensera varenda öl jag dricker utan bara de som är godast och mest intressanta, resten kommer bara att finnas i öl-indexet. På så sätt behöver jag inte heller skriva "#.." innan varje rubrik som innehåller ordet öl, utan håller koll på det via indexet istället.

Speciellt nu när resan till Tyskland/Belgien/Nederländerna går av stapeln snart så blir det nog jobbigt att skriva om varenda öl jag dricker. Det kommer att bli en hel del öl har jag en känsla av. 

Nåväl, detta var lite info som ni kanske tyckte var totalt ointressant, men jag kände att jag behövde tänka högt en stund.

Skål!

Kommentarer

Gyllenbock sa…
Snygg design! Blir kul att läsa om din resa.
Kristopher sa…
Tackar! Ska bli en kul resa att göra också :)
Kör hårt! Ska bli kul att läsa om din resa, speciellt som jag ska göra en liknande resa i höst. Vi ska då bila till Belgien.
Kristopher sa…
Stefan - Gött! Ser verkligen fram emot detta.. Hoppas inte att det är helt för jävla varmt bara, vilket jag är rädd att det nog kommer att vara. Time will tell!

Populära inlägg i den här bloggen

Pörkölt med nokedli

Inlagd chili

Burgare, metal, hemfärd