Sveriges näst bästa ölblogg?

Häromdagen var sista dagen för omröstningarna av Beer Sweden Forum Awards där Kornmalt & Humlekottar var en av tre finalister under kategorin "Beer journalist/blogger of the year". 

Så nu har nördarna fått säga sitt och jag hade väl aldrig kunnat tro att jag ens skulle vara i topp tre, men det visade sig att jag hamnade ända uppe på en ärorik andraplats! Jag vet, andraplatsen är den första förloraren, men hur ska man kunna tävla med en så överlägsen blogg som MankerBeer? Det går inte! Dock är jag otroligt tacksam och glad över alla röster jag fick, något som verkligen värmer en tjock skånings hjärta.

Så ett enormt tack till alla er som röstade på mig och vill läsa mitt dravel, och ett ännu större grattis till vinnarna i de övriga kategorierna! Hela listan med vinnare finner ni här om ni inte redan läst genom den. Och tack igen! Det här får jag fira med en öl lite senare idag. Och jag har ett par inlägg som ligger och väntar också förresten, det ska bli slut med den här torkan nu.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Pörkölt med nokedli

Inlagd chili

Burgare, metal, hemfärd