Semestern inledd

Med några centiliter Old Rip van Winkle Special Reserve 12 yo, en flaska Lost Abbey Deliverance och Grateful Dead i högtalarna så är semestern officiellt inledd. Igår, idag och imorgon består till största del av dom sista förberedelserna inför lördagens bröllop, vilket naturligtvis är något av det roligaste jag gjort i hela mitt liv även om det kräver full fokus.

Efter helgen är planen att ta en liten roadtrip genom vårt avlånga land och bland annat stanna ett par dagar i Stockholm. Måste ju inom Akkurat och prova Cantillons hjortronlambic Soleil de Minuit nu när den släpps igen efter 10-15 år, något som ingen ölnörd i världen trodde skulle hända. 

Efter det blir det eventuellt en resa till Barcelona, inget är hugget i sten ännu men det är det vi siktar på för tillfället. Ni lär bli uppdaterade mina vänner, det lovar jag! Nu ska jag fortsätta njuta av livet.

Kommentarer

Mange Besserwisser sa…
12 år står det på flaskan men det var kanske inte den du menade?
Kristopher sa…
Det har du helt rätt i Mange, 12-årig ska det stå. Fixat!
Anonym sa…
Grättis! /And

Populära inlägg i den här bloggen

Pörkölt med nokedli

Inlagd chili

Burgare, metal, hemfärd